Polymer clay - Fimo - Tutorials - Patterns - Tips&Tricks - How to - Step by step - Cane - Recycled - Upcycled - Made with kids

čtvrtek 14. dubna 2011

Nové náušnice ze starých

Jednoduchý návod na šik náušnice ze starých umělohmotných či oprýskaných kovových náušnic.


Budete potřebovat jen přízi a tavnou pistoli (popřípadě kapku lepidla).

- Tavnou pistolí přilepíme na náušnici dlouhý kus příze v její polovině a uděláme jednoduchý uzlík.


- Náušnici obrátíme a uděláme uzlík na druhé straně. Tak pokračujeme pořád dál...obrátíme, uzlík, obrátíme, uzlík...atd.


- Na konci uděláme dvojitý pevný uzel a zajistíme opět tavnou pistolí (či lepidlem).

3 komentáře:

Eliška řekl(a)...

Zdravíčko, opravdu moc pěkné, taky dělám různé věci tohoto typu.. barevné obmotávání nepříliš estetických věcí :-) Ale tohle je fakt super nápad... dělám náramky a nenapadlo mě to! :) Checkuju tvé stránky už několik let (kvůli fimu) a za tu dobu se tvá tvorba neuvěřitelně rozšířila! Musím prostě pochválit! :-)

Dája Tetovaná dáma řekl(a)...

Tak ono je to něco jako když se obháčkovává, jen toto je jednodušší :-) ... A děkuji moc. někdy tu nemám svoje fotky, ale co tu je, tak jsem zkoušela, takže prověřené to je :-)

wacklodge řekl(a)...

Ahoj, také se mi tvůj blog velice líbí a mám pokaždé zlepšený den, když najdu nějaký nový blog nebo post od tebe. Je škoda, že už nepíšeš tak často, ale to nevadí, ráda si pročítám tvé posty i zpětně a pokaždé mi udělají radost. Chci se jen zeptat, kupuješ si někdy nějaké šperky? Pokud ano, tak odkud? Já si oblíbila tento obchůdek